25 kwietnia, 2011

Wielkanoc

Wielkanoc

Jak spędziliście Wielkanoc ? 
Ja miałem nieprzespaną noc.
Po części bawiąc się,
Po części bojąc się.
Bałem się bo alkohol znowu namieszał.
Nie namieszał mi, tylko na rodzinie krzyże wieszał.
Głośne kłótnie i ciche szlochanie.
To są szczęśliwe święta kochanie ? 
Bałem się że znowu będzie jak wtedy.
Cicha noc, ja śpię, pewnie myślisz kiedy.
I nagle ktoś mnie budzi: "Paweł, Kochanie..."
...idź szybko do kuchni bo coś się stanie.
Wstaje, się zrywam, zaspany do kuchni.
Patrzę, zamurowany, doszło do kłótni.
Ostro wymieniliśmy zdania z hołotą.
Powstrzymałem go przed "ostateczną robotą".
Uspokoiłem i utuliłem go do snu,
siedząc przy nim, czułem jakbym trzymał go do Chrztu.
Poszedłem do siebie, położyłem się do łóżka.
Jeszcze tylko chwilę, jeszcze jedna poduszka.
I łza poleciała, bałem się że go stracę.
Że po prostu to zrobi i że go więcej nie zobaczę.
Nie wiem co by się stało gdyby mnie wtedy nie było,
wiem że nie powinienem, ale wciąż o tym myślę, o tym co się zdarzyło...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz